Torsdag

Har ni haft en bra torsdag eller har den vart lika seg som min? Min har vart otrooligt jäkla seg måste jag säga. Dagen började med att vi skulle se nån film på NOn, det kanske säger en del om vad jag tyckte om filmen när jag säger att jag råkade somna.. Haha var så sjuukt trött och filmen var så himla ointressant så det blev som det blev helt enkelt. Lektionerna innan lunch gick segt, allt kändes mycket tråkigare än vanligt. Inte för att jag brukar tycka att skolan är särsillt rolg men idag var det bara väldigt tråkigt. Missade dock en liten bit av språkvalet eftersom det var nån brandövning. Inte jätte kul då det är så jäkla kallt ute nu. Kring 5 grader hela tiden, ucsh. Och eftermiddagen var inte bättre. På SOn skulle vi få räkna ut vårat meritvärde och massa såntdär och jag började faktiskt gråta haha eftersom jag är sjut onöjd över mina betyg. Kan skriva ett enskillt inlägg om det någongång men det är jag iallafall. Sen hade vi engelskaprov, inte så jättenöjd med det faktiskt. Sen massa tråkiga lektioner som vanligt. 
 
Just nu sitter jag bara och tar det lungt. Måste egentligen städa mitt extremt stökiga rum men ni vet när man bara inte orkar ta tag i det. Kanske gör det om jag får lite energi (troligtvis inte) men man kan ju hoppas haha. Annars tänkte jag faktiskt ta och fortstta på en svenska uppgift då den är ganska långt ifrån klar. 
 
Imorgon är faktiskt sista skoldagen för mig på 3 veckor, änns sjuukt skönt. Vi har 2 veckors praktik och sen är det lov. Första praktikveckan ska jag fatiskt ha praktik hemma haha. Det låter sjukt konstigt men jag hade väldigt svårt att hitta en praktikplats så det fick bli så, kommer förmodligen va en hel del i stallet. Andra veckan ska jag och Elina ha praktik med kossornaaa i kulbäcksliden. Känns faktiskt ganska kul. Sen är det äntliiiigen lov!!!
 
På bilden kan ni ju se hur fransarna blev! Gjorde ju faktiskt fransar i tisdags, sjuukt nöjd!
 
 
#1 - Alice Lindström

Vad snygga dina fransar blev!

#2 - Amanda

Å vad tråkigt med en sån seg torsdag! Men dina fransar blev så fina<3

#3 - Louise

Va fina! :)

#4 - Julia

Va kul med praktik, har faktiskt också de snart :)

#5 - elin

Kul med praktik! och så fina fransarna blev!<3

#6 - Linda

Superfint! Men din pupill, hihi. Är den sådan?
Svar: Ja det är roligt med event!

Svar: Ja det är den faktiskt! Många tror att jag har linser men så är det inte :)
Matilda Rehnman

#7 - Julia Svensson

Såå fina fransar