Tisdag

Om någon har missat det så är det tisdag idag, en dag närmare helgen iallafall. Idag blir min praktik lite lugnare då jag har extremt ont i halsen och känner mig allmänt hängig bara. Ska passa på att skriva klart en svenska uppgift idag hade jag tänkt. Älskar känslan när man är klar med något man måste göra! 
 
Idag blev det fruktsallad till frukost (eller rättare sagt frukost/lunch) eftersom jag inte alls var sugen på något bröd eller nåt såntdär. Men gott var det! Satt och kollade på nån vlogg samtidigt, bästa sättet att starta dagen på <3!!! Hade även tänkt att ta mig ut på någon kortare promenad idag. Vill inte bli överdrivet andfådd och sådär eftersom att jag känner mig förkyld utan skulle bara tycka det va skönt med lite musik i öronen och bara få rensa tankarna lite. Ibland behövs det bara. 
 
 
#1 - Amanda

Krya på dig!! <3

#2 - Sandra

Tråkigt att du inte känner dig helt bra, krya på dig!!!