Segaste torsdagen

Hej från en extremt trött Matilda! Idag är det torsdag för er som ej visste det. Denna dagen har vart otrooligt seg om jag får säga det själv. Första lektionen hade vi fysikprov. Kan inte säga att det gick dåligt men det gick inte så bra som jag ville att det skulle göra. Men jag får hoppas på att resultatet var bra iallafall. Sedan var det några lektioner kvar till lunch. I matsalen var det makaronipudding, vilket faktiskt var ganska okej. Efter lunch hade vi sjuukt mycket lektioner med väldigt korta raster. Hade även ett oförberett engelska prov. Det var så jäkla svårt om jag ska vara ärlig. Tror inte jag hade mycket rätt men vem vet, mina chansningar kanske visar sig vara rätt? 
 
Nu har jag iallafall bara tagit det lungt och inte gjort ett skit ett tag. Hade tänkt att fara ut på en springtur nu faktiskt. Har sagt såå många gånger att jag ska börja ta tag i dedär men det händer aldrig eftersom att träning inte riktigt är det roligaste jag vet om man säger så haha. Men är så less på att min kondition är så himla dålig hela tiden så jag vill verkligen göra nåt åt den. Får väll se hur det går hehe. Sen så har jag tänkt att städa på mitt rum eftersom att det som vanligt ser ut som hej kom och hjälp mig här inne och det är någonting jag verkligen blir stressad av. Senare ska jag ta en ducsh, plugga lite musik eftersom att vi har musikprov på tisdag, och det vill jag verkligen få ett bra resultat på. Ska även fortsätta på en svenska uppgift som jag har jätte mycket kvar att skriva på. Sen ska jag väll även packa nån väska eftersom att jag inte kommer hem efter skolan imorgon. Jag ska med Elina hem till Vindeln. Vi ska hitta på lite roligheter hehe :)
 
Nä nu måste jag ta tag i allt detta jag ska göra så det inte slutar med att jag som vanligt ligger och kollar på någon serie hela kvällen. Hööörs 
 
 
(Är väldigt dålig på att komma ihåg att ta bilder under mina dagar så jag får bjuda på en ful snapbild från imorse)
 
#1 - Netti Starby

Jag har inte heller den bästa konditionen och härlig bild på dig! :-D Kramis

#2 - Madeliene

så söt bild! :)
Hoppas din morgondag inte blir lika seg som denna dagen :)

#3 - NATALIA

Håller tummarna för att provet gått bra!

#4 - NATALIA

Håller tummarna för att provet gått bra!

#5 - Amanda

Å vad segt med fysik prov :(

#6 - Jennifer

Älskar snapchat filterna 😃

#7 - Julia Svensson

Hoppas provet gick bra

#8 - Gabriella

Hoppas att du haft en bra dag!!

#9 - Linda

Håller tummarna :-D