Friyay

Äntligen fredag! Har tyvärr inget planerat ikväll men jag ska vara ärlig och säga att jag är extremt sugen på att typ kolla på en bra film och äta godis ikväll. Ska förhoppningsvis träffa en kompis imorgon så det känns inte jätte tråkigt att bara ta det lungt ikväll faktiskt. 
 
Idag har jag inte hunnit med mycket. Klev upp vid 11 ungefär, hoppade in i duschen och åt sedan ett äpple till frukost och nu sitter jag här. Ska försöka att göra mig nån lunch då ett äpple inte är särsillt mycket att leva på hehe. 
 
Ha en bra fredag!
 
 
 
#1 - jessy

Att chilla och äta godis låter som en perfekt fredag!

#2 - Julia Svensson

Åh så fina bilder

#3 - Linnea Kinis

skönt att inte ha så mycket planer ibland :)

#4 - MALIN

Ha en jättefin lördag :) Kram

#5 - Michelle

Ibland är det skönt att bara få ta det lugnt :)

#6 - Gabriella

Åh hoppas att det blev något filmtittande!!

#7 - MALINDENISE

Skönt med lugn kväll, hoppas helgen har varit bra.

#8 - Amanda

Lät som en mysig fredag <3