Wheels 2017

Igår var det Wheels inne i Umeå. Mamma skulle jobba som fotograf under kvällen så jag och Elina bestämde oss för att hänga med. Vi var inne i stan vid 18 typ. Det första vi gjorde var att vi köpte varsinn redbull och sedan letade vi efter nån toa med spegel haha. Så där stod vi och fixade oss lite ett tag. Sen gick vi mest bara runt, runt och runt i nån timme innan vi tog en paus på max. Vi var svinhungria båda två så det satt inte helt fel! Sen fortsatte kvällen med att vi mest bara gick runt, snackade med en hel del folk och bara hade allmänt kul. Det var en riktigt bra kväll måste jag säga! Är grymt taggad på fler sånna här kvällar i sommar. Speciellt motorveckan, taggaaa! Sen for vi hem nån gång efter 12. Hade gärna vart kvar betydligt längre men då vart det jätte krångligt med hur vi skulle ta oss hem och så så det gick tyvärr inte att lösa. Men när vi kom hem till mig bestämde vi oss för att gå ner till älven för att bada. Det var huur kul som helst haha XD Vi kom hem där vid 3 nångång och då låg vi bara och snackade ett jävla bra tag innan vi somnade. 
Elina for hem vid 11 idag men jag somnade om direkt när hon hade farit och vaknde vid 14.40.. Oops haha.
 
Idag har jag inget planerat vilket är ganska skönt då jag är heeeelt död från igår.