Torsdag

Hoppas alla har en superbra dag! 
 
Jag har ingenting planerat idag förutom att jag ska väll en sväng till stallet för att rida. Bella har fått vila i två dagar nu pga av att tiden inte har funnits där. Det bara blir så ibland. Hoppas hon inte är alltför pigg haha :) Men annars ska jag nog bara ta det lungt så jag inte blir sjuk. Har inte riktigt blivit det än men jag känner att det kan komma. Vill vara frisk på fredag då mina planer är att fara in till stan med Elina. Ska köpa ett par skor (har inte riktigt bestämt vad jag vill ha men ni lär se det) och sedan ska vi se en skräckfilm på bio. Tror filmen hette ''Wish Upon'', ska bli mysigt! 
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 
 
#1 - Frida%20G%20Svensson

idag jobbar jag SISTA dagen innan semester! är orimligt pepp på att va ledig! =)

#2 - Emma

Kul med skräckis på bio :D

#3 - Johanna Utterberg

Härligt med en sväng till stallet :)

#4 - Nicole Svensson

Önskar dig också en superfin dag! Har varit och övningskört och nu ska jag mest blogga :) Kram!

#5 - NICOLE

Skönt med en lugn dag :)