19 juli

Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit ganska långtråkig. Kom hem från Alva imorse. Jag och Elina möttes igår så vi körde till ica och köpte massa gott och körde sedan hem till Alva och bara myyste. Det var riktikgt härligt att vi var alla tre igen eftersom det var sjukt länge sen! Senare på natten drog vi ut på en roadtrip haha ;) Körde till alla möjliga ställen kändes det som. Först körde vi till skolan jag och Alva gick på när vi var små. Vi gick där tills vi gick i 4-5an då den sen la ner men det var en byaskola typ mitt ute i ingenstans. Det gick typ 24 elever på hela skolan när vi gick där (lätt världens bästa skola <3). Dock var det sjuukt läskigt när det var mörkt ute då det var exakt som i en skräckfilm. Nä usch jag får rysningar haha. När vi inte vågade vara kvar där for vi vidare in mot centrum och bara körde runt innan vi for hem igen. Det var faktiskt riktigt kul! Sen låg vi bara och skrattade innan vi somnade, kvalitetstid på hög nivå!
Sen när jag vaknade körde jag hem ganska direkt. Sen har jag typ inte gjort nååånting idag. Kändes ganska skönt att bara ta det lungt då det känns som jag håller på att bli förkyld, faaan. Jaja det är sånt livet är. Nu ska jag iallafall försöka kolla på nån film eller nåt tills jag somnar. Hoppas ni har haft en bra dag!