Denna jäkla förkylning

Har bara varit sjuk i typ två dagar men är redan så sjukt jäkla less! Har ingen motivation till nånting, asså verkligen inte nånting. Orkar inte ens göra min svenska uppgift som är på datorn även fast jag sitter med datorn hela dagarna? Är sjukt seg och svettas eller fryser hela tiden. Sjukt irriterande om jag får säga det själv! 
 
Idag är det ju annars bara en vanlig onsdag. Eller ja jag är ju inte i skolan så helt vanlig är den ju inte men jaja haha. Idag eller imorgon (förhoppningsvis idag) måste jag verkligen tvinga mig själv att ta tag i den där jäkla svenska uppgiften. Vi ska alltså skriva en deckare och jag har börjat men inte kommit särsillt långt. Sen ska vi även ha läst ut en bok tills efter lovet, vilket jag fattar att jag inte kommer hinnna eftersom att jag inte ens har hunnit till hälften och det är ju inte lite sidor om jag säger så. Får hoppa över lite och försöka se om jag kan förstå lite iallafall. Det är väll typ det ända jag har planerat idag. Annars ska jag väll bara försöka ta det lite lungt och så så att man kan bli frisk någon gång. 
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
#1 - Netti Starby

Usch vad jobbigt och krya på dig! Kramis

#2 - Julia

Krya på dig!

#3 - Carro

Krya på dig! :)

#4 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Krya på dig!

#5 - Linnea Kinis

Krya!

#6 - Celine

Krya på dig!

#7 - Louise

Så tråkigt att vara sjuk! Krya! :)

#8 - cecilia

krya på dig!!: )

#9 - Amanda Niclasson

Jobbigt med förkylning, krya på dig!