Dom senaste dagarna

Atm sitter jag och kollar på pretty little liars, fast måååste egentligen städa på rummet. Ser ut som satan här inne. Disk överallt, kaaaos på sminkbordet, saker överallt haha. Har inte orkat ta tag i det. Kanske måste ta och göra det nu ikväll, lär ändå somna där vid 04-05 haha. Har lyckats vända på dygnet helt och hållet. Blir lätt så när det är lov och man hittar på saker med kompisar typ varje kväll. Jag kom hem från Malin igår där jag spenderade natten. For till henne typ vid 15 tiden på fredagen och ganska direkt när jag kom dit rullade vi in mot stan. Hade inte tänkt att köpa någontig men fick med mig en tröja hem endå ;) bara en vit ganska basic tröja, kan lägga in en bild nedanför. Blev som vanligt ett stop på max innan vi for tillbaks till Vännäs. På kvällen for vi ut och träffade lite kompisar, inte jätte märkvärdigt. Blev dock ganska sent, tror vi kom i säng där någon gång vid 04 hehe. Vaknade vid 14 av att Malin vaknade. Så man kan ju lungt säga att jag vänt på dygnet, men jag börjar inte skolan förens på torsdag så det spelar inte så stor roll som tur är.
 
Idag har jag bara tagit det lungt. Pappa väckte mig vid 12 (vilket jag tyckte var alldeles för tidigt haha) för att vi skulle fara och handla. Sen somnade jag vid 16 och vaknade typ vid 18 av att det var middag. Undra när jag kommer somna inatt haha :)
 
 
#1 - Netti Starby

Det är väldigt lätt hänt att man vänder på dygnet under en ledighet :-D Kramis

#2 - elin

Åh älskar pretty little liars!<3

#3 - Jennifer

PLL såg jag bara de två första säsongerna av :P

#4 - Tina

Sv: ja de har verkligen varit ett toppen år! 😃

Jobbigt att du vänt så på dygnet, men de blir lätt så! Så svårt när man ska vänja sig tillbaka bara! Skönt att vara ledig ända till Torsdag! 😃 jättefin tröja! Älskar armarna! Ha de bäst fina du 😃

#5 - tace

Så jobbigt att orka ta tag i att städa haha! Verkligen en struggle! kram