Tb sommaren 2k17

Åhhhh vad jag saknar sommaren just idag :((
 
 
När det väl var sommar tyckte jag inte alls att den var särsillt bra, men nu i efterhand inser jag att den faktiskt var sjukt jäkla bra. Spenderade en stor del av sommaren med en person jag tyckte (tycker) vääldigt mycket om. Jag tänkte att det måste ju vara för bra för att vara sant (vilket det visade sig att vara också), men fyfan vad bra sommar jag fick tack vare den personen. Saknar :( 
 
Har sååå mycket bilder ifrån sommaren men kan såklart inte ta med alla, men tog med några iallafall :) 
 
#1 - Julia

Åh va många härliga bilder!! sommarn är ju ba bäst

#2 - Bea

Saknar också sommaren såå mycket!

#3 - Isabel Håkansson

Saknar också sommaren såååå mycket :(

#4 - Amanda

Å håller med, hade gjort allt för lite sommar nu haha!

#5 - Jennifer

Det tråkiga är att vi knappt haft någon sommar :(

#6 - Linda

Åh, saknar!

#7 - Dixi Wonderland

Jag längtar inte alls efter sommaren, älskar hösten för mycket xD