Lugn helg

Helgen börjar lida mot sitt slut och för första gången typ någonsin känns det inte jobbigt med söndag eftersom vi somsagt har 2 veckors praktik framför oss nu innan lovet. Denhär första veckan kommer jag ju göra min praktik hemma och det känns riktigt skönt att inte behöva åka någonstans haha. Vet inte riktigt exakt vad jag kommer att få göra men om jag får gisa kommer jag förmodligen få städa en heeeel del. Hatar och städa menmen. 
 
Denhär helgen har faktiskt vart riktigt jäkla tråkig om jag får säga det själv. Tänkte att det kunde va skönt med en hemma-helg eftersom jag har vart borta typ varje helg hur länge som helst. Men när jag väl låg där i sängen på fredag och lördag kväll medans typ alla andra var ute och hade kul, då ångrade jag mig ganska snabbt att jag ville ha en hemma-helg. Skulle kanske va med någon kompis men det blev liksom aldrig av så det blev bara att käka massa onyttigt framför datorn. Men jaja det kommer fler helger. 
 
Har ni gjort något kul i helgen?
 
 
#1 - Emilia

Roligt med praktik! Hoppas det går bra :D

#2 - Louise

Skönt att ta det lugnt med :D

#3 - Andrea

Åh, så kjedelig! Får satse på at neste helg blir bedre :)

#4 - Amanda

Så skönt att bara ha slappar helg ändå <3

#5 - Amanda Sofi

Så roligt med praktik!

#6 - MALINDENISE

Vad kul med praktiken, lycka till!