Efterlängtad helg

Äntligen helg!!! Åh helg måste ju ändå vara det bästa som finns. Efter en lång skolvecka så kan man äntligen tänka på nåt annat än skola, vara med kompisar och bara ha kul. Denna skolvecka har vart otroligt seg om jag får säga det själv. Mycket plugg och jobbiga inlämningsuppgifter i väldigt många ämnen. 
 
Igår var det fredag. Skolan va seg som vanligt men eftersom att det var fredag blev stämningen lite bättre. Vi har håltimme från 12.05 - 13.25 på fredagar vilket är sååå skönt. Bara få vila hjärnan lite. Efter skolan gick jag faktiskt och bokade en tid till att göra fransar! Har velat göra det sjuukt länge och nu tog jag faktsikt tag i det och bokade en tid. Har egentligen inte råd men vill såå gärna så det får lösa sig haha ;) Så ska göra dom på tisdag efter skolan, sjuukt taggad haha. Vill dock fylla på dom och sådär efter ett tag men just nu är det ju en fråga hur i hela friden man ska ha råd med det, men man får ju se hur det ser ut med pengar då. 
 
Sen så gick min skärm på mobilen sönder igår :((( hade redan en liten spricka sen innan men sen från ingenstans skulle jag kolla på telefonen och ser att hela skärmen är sprucken. Så nu måste jag även betala en ny skärm, huuur dåligt får det gå? 
 
Just nu är jag hemma hos Elina och vi år frukost för ett litet tag sen, ja jag vet att klockan är mycket haha. Igårkväll hittade vi på lite roligheter, kul var det. Vi ska förmodligen hitta på nåt ikväll också. Atm sitter jag och funderar på massa blogginlägg jag ska skriva, man måste ju ha lite planer hihi. 
 
Hoppas ni har en bra dag!
 
 
#1 - Amanda

Å vad tråkigt med mobilen :(

#2 - Emilia

Underbart med helg!

#3 - Louise

Åh nej hemskt att telefonen spruckit! :/

#4 - Carolina Thoor

Ja, helger är underbara OM man är ledig, vilket jag tyvärr inte alltid är ;) men den här söndagen är jag ledig skönt nog! :D
Låter skönt med håltimme på fredagar, skönt även om man hinner hem & ta det lugnt hemma en stund :)

Sv; ja, det är alltid kul med beröm :)

#5 - Anita

Heelg är aldrig fel :D

#6 - Linnea Kinis

ja det är så skönt med helg!

#7 - Julia

Åh va tråkigt att mobilen spruckit ;(

#8 - Kajsa

vilket mysigt inlägg! jag vill nästan gå i skolan igen!

#9 - MALINDENISE

Tråkigt med mobilen.. jättefin blogg föresten! :D