18 juni

Känns riktigt skönt att inte behöva vakna upp men någon söndagsångest. Känns som att man ska fara till skolan imorgon och därför behöver passa på att hitta på något idag. Men så är det inte och huuuuur skönt är det inte??? 
 
Idag har jag inga andra planer än att sola. Vill verkligen bli brun denna sommaren, brukar aldrig bli det då jag har ganska svårt för att bli brun men nu har jag bestämmt mig för att verkligen bli det, haha. Har även tänkt att åka och köpa massa onyttiga saker, hehe. Men jag känner att det är jag fan värd efter att ha städat heeela mitt jäkla rum i flera timmar igår. Plus så är det ju ändå sommarlov såååå att. Men har faktikśkt tänkt att passa på att köpa lite nyttiga saker också. Skulle villja testa och se om chiapudding är gott faktiskt. Så ska väll se om jag kan testa någon dag framöver. Jaja annars ska jag bara ta det lungt hela dagen då jag fortfarande känner mig förkyld. Kan inte andas genom näsan och min hals vill inte direkt sammarbeta. Tur att jag inte har några planer förens tisdag då. Då har jag och Elina tänkt att fara in till stan en sväng för att köpa lite kläder och så. Känns lite trist att efter den dagen kommer jag i princip vara helt pank igen, faaaaan haha. Jaja ska försöka hitta billiga grejer som kanske tillochmed är på rea. 
 
Är det nån av er som har tips på någon bra serie man kan börja kolla på? Kollar redan på pretty little liars och har även sett något avsnitt på orange is the new black men har ni något annat förslag?