Vännäsdagarna 2017, update

I helgen som nu är passerad var det vännäsdagarna. Det är alltså dagtid en marknd där man kan hitta allt möjligt, det finns även ett tivoli. Kvällstid stängs marknaden ner och det är en massa jävla fulla människor överallt haha ;) , dom som är 18 och uppår hänger väll mest på hotellet och dricker en jäkla massa alkohol men annars är det typ fester ööverallt och fullt med undomar runt tivolit och lite överallt haha. 
Jag var ute ungefär tills cirka 02 både fredag och lördag. Det var jäkla kul! Träffade en hel del kompisar och hade bara allmänt kul. Dock så va det mycket sämre i år än t. ex förra året men det blir förhoppningsvis bättre nästa år. 
 
Sen jag sist skrev har det inte hänt sådär jätte mycket, måste verkligen börja skriva oftare så jag slipper skriva så himla mycket varje gång jag väl skriver nånting. Tycker dock att det är så himla krångligt att skriva innlägg på blogg.se för jag måste alltid skriva från datorn för att det ska bli som jag vill. Vilket gör att jag måste skicka över en massa bilder från mobilen vilket bara gör att det tar längre tid. Orkar inte förklara men det blir inge bra när jag skriver från appen på mobilen. Har liite lust att flytta över hela bloggen till nouw bara för att jag vet att deras app är mycket bättre men jag vet inte om jag har orken att göra det haha, ja ni lär väll märka vad som händer iaf :)