Ny header & planer med bloggen

Fan vad jag från helt ingenstans blev suger på att börja ta tag i bloggandet igen? Börjar bara sakna tiden när jag gick i 6an och var 12-13 år gammal och hade en blogg hos horseworld.se (bloggportalen har tyvärr lagt ner vilket suger). Hade 300-500 läsare varje dag och började synas på topplistan över bloggportalen och syntes även i kategorin ''toppbloggare hos horseworld''. Minns att jag var obeskrivligt glad eftersom att det var en dröm som gick i uppfyllelse. Saknar det men samtidigt la jag ner väldigt mycket tid på bloggen vilket jag gjorde att jag tillslut la ner. Önskar idag att jag inte hade gjort det. Vill börja ta tag i denna bloggen men grejen är att jag inte vet liksom om jag är redo på att lägga all den tid på det, men samtidigt känns det sjukt kul. Har bestämt att iallafall ge det ett försök. Ett ordendligt försök. Låter det bra?  
 
 
Gjorde en ny header för ett tag sedan för att jag var så himla less på min gamla. Är inte jätte nöjd med denna eftersom att jag verklgen inte är nöjd med bilden till vänster men jag får ta och skaffa mig en ny när jag har bättre bilder. Visste inte riktigt vart jag skulle ha texten osv heller men jag hoppas det funkar sådär ett tag iallafall :)
#1 - Linnéa

Åh tackar, superglad blir jag :) kram