Gårdagen

Igår var helt klart en rolig och sjukt spontan kväll, måste göras om! Jag for till Alva vid 16-17 ungefär. Vi tog det mest bara lungt, åt middag, fixade oss lite osv. Sedan fick vi skjuts av hennes pappa ner till Vännäs där jag mötte upp Elina. Alva hade en kurs mellan 19-21 så under den tiden for jag och Elina och träffade några kompisar innan vi for tillbaks till lägenheten och mötte upp Alva, Tim dök även upp ett tag senare. Vi tog det bara lungt ett tag innan vi kom på typ vid 02 på natten att vi skulle fara till ett gammalt övergivet vårdhem som ligger en liten bit från Vännäs. Så vi for först till Vännäsby och hämtade en till kompis innan vi for dit. Kan säga att det blev liite trångt att dela ett säte med tre andra haha :), men det funkade, det är ju bara att pressa haha. Sen gick vi mest bara runt därinne, det var faktiskt sjukt läskigt men grymt kul! Vi for därifrån typ vid 03 och då lämnade vi först av Oscar och sedan for vi andra tillbaks till lägenheten där vi sov. Vi somnade ungefär 05 så det blev en ganska sen kväll haha, men kul var det! 
 
Idag så for Elina och Tim hem lite tidigare så det var bara jag och Alva kvar. Vi passade på att äta pizza och lite sånt haha :). Jag kom nyss hem efter att mina föräldrar hämtade upp mig. Planerna idag är väll inte jätte speciella. Ska städa på rummet, fixa lite på epan och typ duscha. Har ni några planer för iväll?
 
 
 
#1 - Netti Starby

Åh vad roligt! :-D Kramis

#2 - MALINDENISE

Fin blogg! :D