Life update

Hej på er! Det var länge sen va? Har helt ärligt inte haft någon motivation till bloggen överhuvudtaget. Så blir det ibland bara. Fast nu känner jag att jag vill börja skriva lite igen, efter ett tag så börjar man ju ändå sakna och skriva litegrann. 
 
Livet just nu rullar väll på helt okej ändå. Det har gått litte upp och ner på senaste tiden men allt har blivit lite enklare eftersom att jag försöker tänka positivt i alla lägen även fast det är förjävla svårt. Skolan är jäkligt tuff just nu måste jag ändå säga. Det känns som vi har väldigt mycket olika uppgiffter i olika ämnen vilket gör så det känns ganska stressande, men det är bara att kämpa på. Jag ligger tyvärr lite efter i alla domhär uppgifterna just nu vilket gör att jag blir ännu mer stressad haha men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa. Ska verkligen lägga mycket tid på skolan nu denhär sista tiden innan gymnasievalet. Jag har fakstikst bestämt mig för vad jag vill gå, med jag kommer skriva mer om det i ett enskillt inlägg någon gång i veckan. 
 
Så ligger det till nu iallafall. Ska försöka skriva här så ofta jag kan (eller rättare sagt vill) , men kan inte lova nånting. Hoppas att det blir bra ändå :)