Fall list

1. Beskriv din höst med tre ord. Regn, varm choklad och mystöjor.
 
2. Hur mycket gillar/ogillar om hösten till skillnad från det övriga årstiderna? Hösten är väldigt mysig på så sätt att man kan bara bädda ner sig i sängen och kolla film med något gott i handen men samtidigt gillar jag inte att det ska regna heela tiden och va så himla dåligt väder, det blir man ju lagomt less på.
 
3. Vad var bäst med sommaren? Skulle väll vilja säga wheels. vännäsdagarna och motorveckan men också alla fantastiska människor som har gjort sommaren helt underbar!
 
4. Spendera hela hösten inomhus eller utomhus? Det beror helt på vilket humör jag är på hehe. Ibland vill jag bara vara inne och kolla film i sängen och ibland får jag värsta feelingen för att gå ut och göra nånting vettigt. Så somsagt beror det helt på!
 
5. Vad kommer du dricka och äta i höst? Tror att jag kommer dricka mycket varm choklad och kanske äta mycket glass? Eller jag vet inte men jag gissar på det :)
 
6. Vad är bäst/sämst med hösten? Det bästa är att det är så himla fint med alla löven och sådär, men det sämsta är ju helt klart det extremt dåliga vädret. 
 
7. Hur höstmyser du? Typ att se en film med någon kompis med massa gott till, och bara ha kvailtetstid helt enkelt.
 
8. Hur ser den optimala höstoutfitten ut? Skulle väll vilja säga en snygg stickad tröja, svarta jeans och några snygga sneakers. 
 
9. Den bästa musiken för regniga dagar? Jag bruar alltid lyssna på peppande musik när det regnar haha, vet inte riktigt varför men blir bara mer taggad då ;) 
 
10. Hur förbereder du dig inför vintern? Vet faktsikt inte riktigt men brukar väll se till så att jag har ordentligt med myströjor och varmla kläder :) 
 
 
#1 - Amanda

Så roligt att läsa<3

#2 - Bella

Mysig lista!

#3 - Michelle

Varm choklad är också på min höst lista! Så mysigt!

#4 - NICOLE

Härlig lista :) Hoppas den här veckan bjussar på härligt väder!

#5 - hanna

vad kul att du tyckte det, ja det kan behövas ny motivation ibland för att man ska fortsätta vilja träna på :) härlig lista!

#6 - hanna

vad kul att du tyckte det, ja det kan behövas ny motivation ibland för att man ska fortsätta vilja träna på :) härlig lista!