Bra kväll med en bra vän

Igår tog jag moppen för att träffa Elina. Vi körde först in till Vineldn för att handla lite gott. Vi köpte några celsius, en trocadero och några chips som faktiskt inte ens var goda haha ;) Juste vi köte två stycken muffins också. Så när vi hade handlat klart så satte vi oss i en park och drack varsin celsius och åt dendär muffinsen. Passade på och prata om lite allt möjligt, hur myysigt som helst! Sen åkte vi hem och började smina oss och byta om osv. Passade på att ha en live på instagram också, haha. Det vart gaanska stelt men jaja, lite roligt måste man väll få ha :) Sen åt vi tacos till middag. Jag älskar verkligen tacos så det var huur gott som helst. Jag och Elina satt ute och åt själva och bara pratade om allt och inget. När vi hade ätit klart tog vi med oss en till celsius och gick på en promenad. Vet inte riktgit varför egentligen men kul var det. Vi tog med oss Elinas lilla högtalare så vi lyssnade på musik samtidigt. Riktigt mysig kväll!
Sen idag vaknade vi av att det var vääärldens finaste väder ute. Så vi passade på att sola! Huur skönt som helst att bara ligga och steka i solen. Sen var jag tvungen att börja rulla hemmåt så jag stannade på Ica i Tvärålund och köpte en celsius och lite godis som jag ska ha senare ikväll till nån serie eller nåt. Min fredagkväll ser inte så händelserik ut. Ska till stallet och rida. Det är det ända som är planerat. Får väll se vad som händer i helgen :)