Dagens

Godmorgon! Atm ligger jag halvdöd i sängen och försöker ta mig upp. Är extremt morgon trött hehe ;). Även fast klockan är halv 11 är jag lika trött. Längtar verkligen inte tills skolan börjar och man måste börja kliva upp vid 06.. Hur ska det gå? 

 
Idag ska jag iallafall börja dagen men ett ridpass på Bella. Ska rida henne på ridbanan. Har tänkt att jobba mycket dressyr med henne idag men ändå lägga in ett litet hinder som jag kan skutta lite över. Jag vill verkligen komma igång med hoppningen igen. Ska börja extremt lågt och sen jobba mig sakta men säkert uppåt i höjderna då jag är ganska hopprädd efter mina avramlingar när jag just hoppat haha. Hoppas det kommer gå bra. 
Sen ska jag hem och sminka mig och sånt. Ska nämligen möta upp Elina inne i Vännäs och så ska vi ta bussen in till stan. Jag ska köpa ett par skor har jag tänkt (inte bestämt mig vad jag vill ha då dom jag vill ha är slut men vi får väll se vad jag kommer hem med haha). Sen ska väll vi kolla på kläder osv (standard) men ska nog inte köpa nånting då vi båda är ganska pank hehe. Sen ska vi köpa godis och grejer och börja gå till bion. Vi ska alltså se "Wish Upon", en skräckfilm. Jag är livrädd (!!!) Det blir säkert mysigt. Efter bion tar vi en buss tillbaka till Vännäs och så åker i hem till henne då jag förmodligen ska sova där. 
 
Vad ska ni göra idag? 
 
 
#1 - Elin

Åh är likadan , haha så himla morgon trött<3

#2 - Alice

Jag ska strax åka och fixa min fransar 😀 hoppas du får en bra dag!

#3 - Julia Svensson

Åh så fin bild!

#4 - Tuva Björnwall

Så fin bild!!

#5 - elin

Är likadan så himla morgon trött , fin blogg<3